sâmbătă, 1 august 2009

Mai ...... inteleapta :)

Zilele trecute, una din zilele alea care imi plac mie, cu Olivia prin oras, plecate de acasa cu un scop anume, scop oficial foarte serios si de obicei legat de firma, dar in realitate un moment doar al nostru de stat la cesti de ceai sau cafea si lungi povesti despre toate si nimic, printre altele, am livrat un colet pentru Olivo. Am trait unul din momentele alea minunate, care fac viata frumoasa si care raman in albumul de poze de suflet. Clienta noastra a coborat sa ia coletul si inainte sa schitez ceva mi-a zis pe nume si mi-a povestit ca ma stie de pe blogul Oliviei. Am avut sentimentul foarte placut ca ce facem noi e mai mult decat o afacere, e personalizat, are fata umana, clentii nostri sunt potentiali prieteni ai nostri si m-a bucurat nespus. Si gandul asta m-a dus la o mai veche obsesie a mea, legata de ideea ca nu o sa cunoastem niciodata toti oamenii pe care am vrea sa ii cunoastem, ca nu o sa vedem niciodata toate locurile in care dorim sa hoinarim, ca experientele noastre sunt limitate. Stau, de exemplu la semafor sa traversez strada, si in jurul meu se perinda oameni: tineri, batrani, fete, baieti, inalti, slabi, plinuti, cu parul alb, mai aranjati sau nu si nu ma pot opri sa nu ma intreb care sunt povestile lor, cine sunt, ce au facut in viata asta, ce vise au, ce frustrari, ce iubiri ascunse si ce secrete intunecate. Am I crazy sa simt o frustrare groaznica ca nu o sa ma mai intersectez niciodata cu ei si poate am fi fost prieteni?
Se pare ca ramane pe alta data sa va povestesc cum am devenit mai .... inteleapta, la 30 de ani :)

2 comentarii:

  1. Draga Andreea,

    cred ca de mine era vorba in scrierea de mai sus:)...si m-am bucurat, am crezut ca te-am agresat cu faptul ca ti-am spus pe nume si restul,mi s-a intamplat deseori sa se uite lumea la mine cam ciudat fiindca indraznesc sa le zambesc atunci cand comunicam:)...in alta ordine de idei, din experienta unei femei mai batrana cu aproape 10 ani decat voi - nu pare mult dar conteaza- nu crezi ca ar fi totusi cam mult pentru fiecare dintre noi sa stim si toate povestile altora?...cred ca e o binefacere ca nu avem acces toti la asa ceva ca sa nu mai spun ca exista deja CINEVA care cu asta se ocupa:))...tu, voi, continuati sa fiti asa dragute si deschise mai intai pentru voi insiva si apoi pentru noi ceilalti, e reconfortant sa vezi ca mai exista si oameni care-ti zambesc sincer cand te intalnesc pentru prima oara...mi-ar fi placut sa o cunosc personal si pe ''Oliv''poate data viitoare:)...

    Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. aaaaaaaaa.....sorrry..LA MUUUULTI MULTI SI FERICITI ANISORI!:)

    Maria

    RăspundețiȘtergere