sâmbătă, 10 octombrie 2009

So funny

Hahahahahhahaha...Nu mi s-a mai cerut prietenia din scoala generala, cand Adi, coleg cu mine de clasa, mi-a trimis un biletel in acest sens. Il pastrez inca pentru cine vrea dovezi! Ei bine, today, adica azi, cineva mi-a trimis un mail care incepe cu sweet Andreea, i sînt Johnson si voi ca noi să fim prieteni .. Cum sa nu mori de ras? Mama lui de google translator!
Stiam eu, s-a demonstrat in sfarsit! Pericolele ascunse din bucatarie, articol de pe ele.ro de azi. Eu imi imaginez o cursa cu obstacole in care risti la orice pas sa arunci bucataria in aer, la pachet cu apartamentul tau si pe vecinul care face baie si e cu clabuc in cap.
Mai adaugi la asta o puzderie de mailuri de la Olivia cu comenzi, de ma simt ca Intr-o scrisoare pierduta, articolul revelator din Gandul, Inboxul lui Base', primit de la Anemona si gata :)
Life is multu vesel!

3 comentarii:

  1. Ai date despre Johnson? Te putem ajuta sa le afli?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am desi ar fi fost si mai amuzant sa fie un admirator secret

    RăspundețiȘtergere
  3. Secret?... da, da... sigur ca da... interesanta faza cu nimfomania =))

    RăspundețiȘtergere