miercuri, 23 decembrie 2009

20

E timpul sa ne cerem scuze si sa ne caim! Asa cum ar trebui sa faca si ceilalti! Noi pentru ca am omorat oameni, indiferent cine si ce ar fi facut ei, in Sfanta zi de Craciun si ei pentru ca au omorat atatia oameni ca sa ascunda, poate, o mare minciuna.
E timpul sa ne caim!
Ma bucur, acum, la 20 de ani de la momentul ala, indiferent ce eticheta ii punem, de o libertate pe care parintii mei nu au avut-o. Ca orice lucru bun are doua taisuri, dar parca cel al neajunsurilor e mai putin taios. Ma bucur de libertatea de miscare. Eu personal asta fac! Pot, in orice moment, sa ma urc in avion, masina, tren, vapor si sa plec sa vad lumea. Asta e de nepretuit! Pentru altii, libertatea asta se manifesta altfel, libertatea de a face bani, de a fi cu cine vor, de a se imbraca cum le place, de a face ceea ce viseaza sau de a se exprima liber. Eu nu ma bucur cel mai mult ca pot vorbi si imi pot exprima opiniile. Asa cum a spus doamna Olga Tudorache aseara: "Eu tac ca mine!
Este incontestabil ce oricare dintre noi am castigat, dar asta nu ar trebui sa ne scuteasca de a ne cai, sincer, onest, ca am omorat oameni de Craciun!
Doar asa cred ca ne vom putea bucura intr-adevar de ceea ce am castigat acum 20 de ani!

2 comentarii:

  1. Aia nu erau oameni. Si au scapat prea usor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îi sunt foarte recunoscător Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat-o pe Dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține un loc de muncă bun. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere