miercuri, 2 decembrie 2009

Esti Roman? La multi ani!!!!!!!!



Ioan Holender, Lucian Bute, Olga Gudynn, Sanda Weigel, Horia Cretan si nu numai....
Mi-ar placea sa fie 1 decembrie in fiecare zi! In felul asta ne-am pretui inteligenta si sclipirea specifica poporului astuia inventiv. Am promova ce e important si nu ne-ar mai fi niciodata rusine ca suntem romani. Am vedea la TV si altceva in afara de cine pe cine a mai omorat cu furca, ce batai intre conationali cu sabii au mai fost, cine cu cine s-a mai injurat in politica.
Oameni buni, NU MA INTERESEAZA! Vreau sa stiu ca exista romani de-ai nostri care au puterea sa lupte, sa munceasca, sa isi indeplineasca visele si destinele si nu numai cei care au plecat din tara si idealizeaza Romania pe care poate nu au vazut-o de zeci de ani. Nu ma intereseaza cine s-a dus primul la Grivco si care a fost motivatia, pe principiul "Amanta noastra e mai frumoasa!", care mogul tine cu care politician pe acelasi principiu mai sus mentionat. Ma frustreaza, ma deprima, ma dezonoreaza toti cei care ne cred prosti in masa! Si mai rau, ca noi ii lasam!
So, sunt romanca si sunt mandra de asta!
Nu ma mai bombardati cu non valori! Ok, exista, I got it! Dar asta nu e tot!!!!!
La multi ani Romania!

2 comentarii:

  1. Eu as prefera sa sarbatorim 365 zile din an ziua nationala dar nu cu mici, bere, carnati, tuica si fasole. Se poate serba si altfel: prin respectarea si promovarea valorilor, prin respect reciproc indiferent de statut social si respect pentru stramosii nostri care ne-au lasat mostenire o tara din care nu stim cum sa fugim mai repede in "afara" la mai bine.

    RăspundețiȘtergere