luni, 6 aprilie 2009

Mi-am luat margele.....!!!!



Ei, da! Mi-am luat margele, margele by Lola.... :)

Am avut de facut, nu de mult, un studiu pe blogurile de gagici, si in marea de dezamagire pricinuita de viata de zi cu zi a femeilor din generatia mea am dat peste blogul Lolei si m-am indragostit de minunatiile pe care le face.
Am fost fascinata de povestea ei, am invidiat-o putin pentru locul minunat in care traieste, pentru Lisabona mea iubita si Estorilul unde am pasit pentru prima oara in ocean.
Din momentul in care i-am descoperit margelele ziua a fost mai frumoasa :)

Am intalnit-o sambata la targul de bijuterii de la Carturesti. M-am dus sa imi iau margele....La fel de delicata cum mi-am imaginat-o!

Iar pentru bijuteriile pe care le port la gat astazi ii multumesc!

Un comentariu: