miercuri, 15 aprilie 2009

Teapa..........!!!!!!!!

Subiectul ei, al tepei, sunt eu, tu, prietenii mei, noi toti care ne-am luat bilete la AC/DC!!!
Din ciclul "mama lor de *&^^&$$*&*^%^&$^%#$% PlayCool"......uite ce scrie pe site-ul oficial al formatiei http://www.acdc.com/news/news.php?uid=57 :
04.14.2009
AC/DC Date In Bucharest Falsely Advertised
Promoters in Bucharest, Romania have been falsely advertising AC/DC as the headliner for their 2 day Bucharest Rock Arena festival happening on May 30 and 31, 2009.

Cine sunt cei de la PlayCool? Adica asa-zisii organizatori?
Firma PlayCool a fost înregistrată în martie în România de fraţii israelieni Moti şi Eran Douchan. Ei ne-au contactat, propunându-ne să-i consiliem pe partea de logistică şi de trupe româneşti, motivând că sunt noi pe piaţă”, spune Busuioc. După ce de luni seară nimeni de la PlayCool n-a mai putut fi contactat. Ultima oară cânt promotorul român a vorbit cu cineva din partea PlayCool a fost luni noapte, după care nimeni n-a mai răspuns la telefon. “Au fost doi români şi doi israelieni, care au plecat din România marţi, săptămâna trecută (Sursa: Cotidianul)

Nu e asa ca Romania e minunata? Imi doresc foarte tare ca cei de la PlayCool sa nu mai poata organiza niciodata nimic in tara asta, nici macar o vanzare de vechituri la taraba in targul din Vitan!

4 comentarii:

  1. Aveam eu o presimtire, chestiile asa mari nu-s de nasul unui nou venit pe piata. Probabil au zis ca vand bilete cat nu se prind aia de la AC/DC si pleaca cu banii.

    In alta ordine de idei, de ce toate titlurile tale se termina cu "..."? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Toata povestea asta ne da o idee despre cat suntem de creduli toti cand ne dorim ceva foarte tare.
    Iar titlurile mele se termina cu "..." deoarece:
    1. mi se pare mai interesant asa :)
    2. e loc de mai mult
    3. nu pot sa pun pe blog chiar toate injuraturile pe care le stiu
    4. va las si pe voi sa completati
    5. sau se termina asa ca sa nu se termine altfel :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci fa-ma sa inteleg. V-au luat banii pe bilete si concertul a fost o teapa?

    RăspundețiȘtergere
  4. Banii i-am recuperat de pe bilete, iar de cantat mi-a cantat un prieten la telefon :) Tana nana naaa na

    RăspundețiȘtergere