marți, 26 mai 2009

My life


Ma gandesc serios ca de doi ani nu prea dorm, adica mai deloc, si lucrurile in viata mea se petrec cu o foarte mare viteza si multe si deodata si e un haos total. Haos pe care de altfel il imbratisez cu drag. Sunt asa de atasata de el ca nu imi doresc sa se schimbe nimic. Eu si haosul meu exact ca intr-un film! Mi se intampla totusi sa ma mai intrebe cineva ce am mai facut in ultimul timp (ani, luni, saptamani) si daca ma ia repede ii raspund ca mai nimic. Ei bine, mint cu nerusinare! Dar parca mi se blocheaza creierul in momentul ala cand ar trebui sa raspund exact ce am mai facut. Si eu de unde sa stiu ce sa zic si ce sa aleg sa povestesc din toate lucrurile care se intampla? Locuri, oameni, intamplari se succed pe repede inainte. Nu pentru mine, caci traiesc fiecare moment in parte cu aceeasi voluptate cu care o fac de acum doi ani cand am inceput sa traiesc din nou, dar nu cred ca ceilalti ar avea macar rabdarea sa ma asculte....

De fapt vroiam sa va zic ca azi fac planuri de vacanta si ma bucur ca un copil mic....

Si mai vroiam sa va zic ca week-endul asta sunt la targul bio de la Muzeul Taranului Roman (pe Kiseleff, langa Piata Victoriei). Week-endul asta, mai putin duminica, cand, ca o Nasa ce sunt o sa ii tai motul bombonicii aleaia mici de se cheama finut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu