duminică, 24 mai 2009

A venit vara!

Da, da...am observat de o saptamana caldura de peste 30 de grade si soarele de pe cer. Asa, si? Pentru mine a venit azi sau mai bine zis, azi am avut sentimentul ca a venit in sfarsit. Cum am observat? M-a pocnit brusc vazand-o pe Careta strangand esarfa de plaja. Si ce daca statusem toata ziua la soare? Ma rog, nu toata ziua ca dimineata ploua cu galeata. De unde stiu? Pai m-am trezit la 7. Stiu, stiu, e sambata o sa spuneti. Dar eu va zic ca un "obicei prost" e un "obicei prost" si sambata....Revenind, Careta strangea tacticoasa esarfa si era 7 seara si soarele inca ardea. Gradina e de poveste, plina de tufe de trandafiri infloriti si am lenevit toata ziua pe paturica pe iarba, visand la un cer instelat pe care cautam Orion's Belt.
Acestea fiind spuse va anunt ca oficial a venit vara! Vremea de terase, piscina, week-enduri la mare, Grecia, piele mirosind a mare si nisip si leneveala.....Yupiiiiiiiiii!!!!

2 comentarii:

  1. mda...a venit vara la tine....:p

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai io ce sa iti fac daca ti-ai ales si tu sa locuiesti taman acolo!? Macar ai caprioare in mijlocul orasului si poti sa patinezi cand vrei. Avantaj tu!

    RăspundețiȘtergere