duminică, 29 noiembrie 2009

Genial!

Zilele trecute am recunoscut in sfarsit, doar pentru mine si doar in soapta, ca desi mintea mea s-a oprit pe la 20 de ani, corpul meu are 30, ca asta e. Si m-am hotarat sa iau masuri....asa ca am pacalit-o pe Olivia cu Hei, uite ce e pe strada (functioneaza de fiecare data ...hi hi hi) si am "furat" un antirid de ochi Olivellenic de la Olivo. In afara de cuvantul genial nu stiu sa il descriu altfel!!!! V-am zis ca nu am mai dormit de aproape 3 ani decat pe sponci, nu? Si ca fumez (of, daca as putea sa ma las cumva)! Si ca traiesc in Bucurestiul asta plin de praf? V-am zis, nu? Ei bine ridurile mele erau pe masura. Si cum va spuneam sustrag eu antiridul si samponul tonic, dar asta e alta poveste cu final peste o luna cel putin, si ajung acasa in culmea fericirii. Urmeaza partea cu demachiant si tonic Bioselect si antiridul aplicat fara simtul raspunderii in jurul ochilor, pe frunte, la ridurile de langa colturile gurii si pe gat. Dimineata (adica dupa doar 4 ore de somn) m-am trezit cu fata de parca ar fi fost calcata si de data asta nu de un tramvai. E GENIAL!!!!
Pot sa revin la faza de 20 de ani si un pic....Yupiiiiiiii!!!

5 comentarii:

  1. Buna Andreea,
    Apropo de lasatul de fumat..Ai auzit de cartea aia minune care cica daca o citesti, la sfarsitul ei nu mai pui tigara in gura? Daca vrei, ti-o trimit pe mail, poate functioneaza si la tine. Desi nu fumez, mi-am aruncat si eu ochii peste ea, e foarte interesanta ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Diana chiar te rog sa mi-o trimiti. Daca reusesc sa ma las, te pup si eu si Olivia :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma pupi doar daca reusesti sa te lasi? :))))))))

    RăspundețiȘtergere