marți, 16 iunie 2009

Piua

Articolul asta e o leapsa preluata de pe hotcity.ro de buna voie si nesilita de nimeni si nu pentru mobilierul de gradina pe care l-as pune cu drag in sufragerie sa nu mai stau pe jos sau pentru bericioaicele de la Redd's, care ar fi binevenite mai ales reci, ca tot nu am frigider :) ci pur si simplu pentru ele, Caretele din viata mea..
Acum 5 minute, stand pe jos cum spuneam, incercam sa scriu acest post asteptand sa termine Oliviutza postul ei si murind de curiozitate. Eu stiu de mult ca noi suntem la fel, ca ni se intampla lucrurile in acelasi timp, dar nici in halul asta. Apucasem sa scriu ce e mai jos inainte sa vad postul ei si e identic :)

"Au trecut ani multi de cand am vazut-o pe Olivia in curtea scolii, cu zecile ei de bratari argintii pe mana si imbracata in geaca de motor. S-ar putea ca memoria sa imi joace feste, dar asa e cand esti batrana si incepi sa te ramolesti. Avea geaca de motor sau imaginea asta s-a impregnat in mintea mea asociind-o cu ea? Nu mai stiu. Cert e ca nu puteam sa o sufar. Pana si zgomotul bratarilor mi se parea enervant. Chestie reciproca de altfel :) Pentru vreo doua zile....Au urmat patru ani de liceu cu ea in banca, cu scrisul ei imposibil dupa care trebuia sa copiez cand Scorti (profa de latina, ma rog, zbirul de latina) ne dadea lucrare, cu unghiile ei imposibil de lungi (ce ma enerveaza si acum ca sunt perfecte natural) si cu tot ce poate sa iti aduca numai anii aia de libertate absoluta.
Au mai urmat 4 ani de facultate cu ea la Timisoara si eu in Bucuresti. Si alti 4 si altii nu mai stiu cati ca la un moment dat m-am speriat si am incetat sa numar....Nu mai e prietena mea demult. E sora mea, partenera mea, prietena mea, mama pe alocuri si de cele mai multe ori constiinta mea :) "
Norocul nostru a fost ca singurul lucru pe care nu l-am avut niciodata in comun a fost gustul la barbati, Slava Domnului :) Nu de alta, dar barbatii ingrozitori de slab si cu parul lung nu mi se par deloc sexy
Dar lista de Carete nu se termina aici. Pe ea, la loc de cinste sunt Andreia, Mada si Carmen si lista continua, dar public eu un roman pana la urma....
O sa va zic doar de ele 4, de Caretele mele dragi. Olivia zisa si Nas, asa cum am descris-o mai sus, Andreiuta sau Gagi, cu care mi-am impartasit toata viata in 5 minute pe hol la ASE intr-o pauza de tigara la ECDL, dura ca un zid de beton, independenta pana in varful firului de par, analitica de teoria despicarii firului in patru ti se pare materie de gradinita, cu o poveste de dragoste recenta demna de scenariu de film, Madalina sau Pisicul cu ochii aia mari albastrii in care te pierzi, almost engaged anul trecut, really engaged anul asta :), cu vesnice framantari si intrebari despre adevarata dragoste si modul in care ea ne completeaza si ne implineste nevoile, viitorul nostru psiholog (oficial), dar pe a carei canapea mi-am desertat de atatea ori sacul cu framantari existentiale si Carmen sau Caretutza mea draga pe care am descoperit-o in drumul de la aeroportul din Atena pana in centru, cu o poveste de viata asemanatoare cu a mea, cu parul ei cret si blond care mie imi place la nebunie cand e ca o aura de ingeras, cu mintea ei setata pe compartimente bine definite in pofida haosului actual din viata ei si care mai devreme imi striga Yupiiiiiiiii, Yupiiiiiiiiiiii ca o duc pe sezlong la mare.
Ele sunt dragele mele, care nu ma judeca niciodata, ma asculta cu rabdare si care ma completeaza in cel mai minunat mod cu putinta.
Si cum spuneam am imbatranit, dar "cum am avut noroc in viata" lista mea de prietene dragi e lunga si plina de femei normale intr-o lume anormala sau invers, depinde de cine se uita.
Uf si gata, Piua! (s-o credeti voi, vine el romanul.....)
Dupa mine, leapsa asta ar trebui data la toata lumea si asta pentru ca subiect mai fain de atat, mai rar. So, esti!

4 comentarii:

  1. daca as face parte din juriu as imparti premiul intre tine si olivia pentru ca amandoua ati fost convingatoare...pe mine cel putin m-ati dat gata. e minunat sa ai prieteni ...daca ii ai .daca nu ai, nu-ti ramane decat sa te emotionezi in fata unui articol despre prietenie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihihi...Mulumesc. 2+2 scaune de terasa la mine in sufragerie si yupiii, nimeni nu ar mai sta pe jos :) In registrul serios, imi place mie un citat din Marquez care se potriveste perfect: "Un prieten adevărat te prinde de mână şi îţi atinge inima."

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru ca tu crezi ca e ceva special...

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga(ul) mea (u) anonim, ma declar gulty as charged!!! :))

    RăspundețiȘtergere