joi, 5 noiembrie 2009

Pup, pa

Nu pentru mult timp insa, sper :) Acum prea mult timp, l-am intrebat pe bunicul meu ce tari din lumea asta a vazut si mi-a zis ca: "Puiule (asa ne zicea el, cu drag), mai bine iti zic ce tari nu am vazut! A fost mai simplu asa, a avut de enumerat vreo 3-4.
In mintea mea de copil mi-am dorit sa ajung ca el (mai putin partea cu comunismul :) ) asa ca mi-am luat misiunea in serios. Cu ce ramanem cand o sa tragem linie? Case? Ma tem ca nu incap in groapa....Bijuterii? E treaba voastra daca vreti sa fiti vazuti semi descompusi de aia care nu au pe lumea asta nimic sfant... Masini? Daca nu e un Mercedes A Class si asta va fi foarte dificil de indesat.
Revenind, cu ce ramanem? Cu ce vedem, tinem minte, simtim, traim. Cu bogatia ce se acumuleaza inside nu outside. Acestea fiind spuse I am off sa explorez Asia!
Ne vedem curand cu poze, povesti si impresii despre o cu totul alta civilizatie.
Ma simt de parca as pleca pe o alta planeta :)
Pup, pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu