luni, 23 noiembrie 2009

Women who have made mistakes

Are a little afraid, they don't like taking chances
She will play the waiting game....
Oare am gresit?
Un prieten al meu spune ca la 30 de ani trebuie sa stii sa ceri! Ce sa ceri cand nu stii nici tu ce vrei? Ai vrea sa mai crezi in povesti cu zane si feti frumosi, dar nu mai poti. Si atunci lucrurile la care visai cand inca nu facusei greseli par atat de banale si simple incat sunt utopice. Oare am gresit? As vrea sa am curajul sa analizez propria mea traiectorie, dar si a prietenelor mele care sunt la fel, dar nu cred ca m-as lamuri. Am gresit ca am crezut! Am gresit ca am sperat! Am gresit ca am asteptat!
Si as putea spune ca acum e prea tarziu, dar acum nu mai vreau si atunci nu cer!
Sunt un om vesel din fire, desi moody, patinez iarna si iubesc vara sa stau pe plaja. La fel ca voi! Si imi fac planuri unde sa mai plec in lume. Cred ca vreau si eu ca atunci cand o sa fiu teapana sa sune telefonul sa ma duc sa imi iau biletele de avion....
Cert e ca nu as fi facut atatea fara greselile alea si pana la urma asta sunt! So, fara regrete! Si nu cer!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu